Ja Propus.lv pasūtītā prece Jums neder vai nepatīk, Jūs to varat atdot atpakaļ vai samainīt 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas.
Preci varat nodot atpakaļ kopā ar pavadzīmi.
- Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota (valkāta), tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā
- Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai jebkurā plastmasas maisiņā
- Ievēro! Uz apavu kastes, kura nav iepakota plastmasas maisiņā, atgriešanas adresi un ne ko citu līmēt nedrīkst.
Ja Preču pārdevējs konstatē, ka Klients ir lietojis preci un tā vairs nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, tad nauda netiks atgriezta.
Ja nosacījumi tika ievēroti, tad Preču pārdevēja pienākums ir ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc preču saņemšanas mūsu noliktavā (izņemot maksu par preces piegādi), atmaksāt patērētājam to naudas summu, kura par preci tika samaksāta.
Preces atpakaļ nodošanas izdevumi – pasta, kurjera, pakomāta vai transporta – ir jāsedz Jums pašam.
Preces varat atgrizet Jums ērtākā veidā:
- Pakomāts:
- Omniva ( Sūtīt uz - Daugavpils 18. novembra ielas RIMI pakomāts, Tālr.: +371 26763906
- Adresāts: SIA PROPUS
E-pasts: info@propus.lv)
- DPD Paku skapis; Venipak pakomāts; Smartpost pakomāts ( Sūtīt uz - Arodu iela 21, Daugavpils,Tālr.: +371 26763906
- Adresāts: SIA PROPUS
E-pasts: info@propus.lv)
- Kurjers (Sūtīt uz adresi – Varšavas iela 48, Daugavpils, LV-5404; Tālr.: +371 26763906
Adresāts: SIA PROPUS
E-pasts: info@propus.lv)
- Personīgi: Jūs varat arī atgriezt preci personīgi, nogādājot preci mūsu veikalā – Varšavas ielā 48, Daugavpilī.
- Latvijas pasts:
SIA PROPUS
Varšavas iela 48, Daugavpils; LV-5404, Latvija
Preces atpakaļ nodošanas izdevumi – pasta, kurjera, pakomāta vai transporta – ir jāsedz Jums pašam.